بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل کیفری تهران، شخصی است که به علومی از قبیل روانشناسی، شخصیت شناسی، جرم شناسی و جزا و… مسلط است و در دعاوی مرتبط به انتقال مال غیر، خیانت در امانت، کلاهبرداری، قتل، موادمخدر و… فعالیت میکند.

وکیل کیفری خوب علاوه بر تسلط به علوم مختلف حوزه کاری خود در زمینه جزایی، باید تجربه خوبی در بررسی و پیگیری و رفع و رجوع پرونده های کیفری، روتین دادگاه ها و دادسراها و قانون های مرتبط به مواردی مانند قاچاق کالا، مواد مخدر، ارز و همچنین موارد دیگری از این دست را دارا باشد.

وظایف بهترین وکیل کیفری تهران

مواردی که وکیل کیفری در آن شامل موارد زیر است و بهتر است به جای اقدامی از جانب شما در مرجع های قضایی از وکیل مجرب در دعواهای کیفری با وکیل متخصص در این حوزه مشورت نمایید.بهترین وکیل کیفری تهران

انتقال مال غیر

قتل

دیه

مواد مخدر

توهین

تهدید

سرقت

کلاهبرداری

روابط نامشروع

خیانت در امانت

قصاص

مزیت های کار با وکیل کیفری

از مزیت های کار با وکیل کیفری درجه یک میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

تجربه چند ساله از حضور در دادگاه و قبول پرونده وکالت کیفری و نتایج درخشان در دادگاه از نظر موکلین

تحقیق در مورد پرونده های انجام شده برای موکلین محترم و ارایه موثرترین و بهترین راهکارها برای رسیدگی به پرونده های دعاوی کیفری، با استفاده از یک نظر دسته جمعی با چند وکیل با تجربه به جای استفاده از یک وکیل

تسلط کامل به قانون های مجازات به دعاوی کیفری و رویه قضایی و وحدت رویه و همچنین کلیه تغیرات در قوانینی که ممکن است به شکل روزانه از طرف قانون گذار وضع یا تغیر کند.

امکان مشاوره با وکیل با سابقه حدود 15 سال سابقه وکالت در پرونده های کیفری در سمت وکیل کیفری که به مسلط ترین شکل ممکن پرونده را به سرانجام رسانده است.بهترین وکیل کیفری تهران

زمینه های کاری

جناب آقای علیرضا حسینی از وکیل های ایرانی هستند که علاوه بر فعالیت در ایران در ترکیه هم فعالیت دارند و زمینه های کاری ایشان به غیراز وکیل کیفری، وکیل مهاجرت، وکیل ملکی، وکیل حقوقی و در حوزه داوری تجارت بین المللی نیز فعالیت دارند.

شما میتوانید در مورد علیرضا حسینی و زمینه های کاریشان بیشتر بدانید.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره روی اینجا کلیک نمایید. وهمچنین برای آشنایی بیشتر با زمینه های کاریشان روی اینجا کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما